Kontakt

"PAKT" Sp. z o.o.
ul.Beethovena 25
58-300 Wałbrzych
tel. 74 842 35 36
tel. 74 665 68 08
fax. 74 842 35 49

Numer KRS : 0000245056
Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu
IX Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego
Kapitał Zakładowy 1.520.000,00zł
NIP: PL8862812177

BANK PEKAO S.A.
36 1240 1952 1111 0010 0858 6068


Nasza firma jest czynna
od poniedziałku do piątku

 


W siedzibie firmy PAKT za zakupy mogą Państwo
 zapłacić kartą płatniczą.
 

Facebook





Wyszukiwarka google



Regulamin

I. Informacje ogólne / Zamówienia
 
1. Właścicielem sklepu paktbhp.pl jest : 

    Pakt Sp. z o.o.
    ul.Beethovena 25
    58-300 Wałbrzych
    tel.  74 842 35 36
    fax. 74 842 35 49
  
    NIP: 8862812177
    Numer KRS : 0000245056

    Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu
    IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Kapitał Zakładowy 1.520.000,00zł

2. Do złożenia zamówienia konieczne jest założenie konta użytkownika poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu i zalogowanie się do systemu.

3. Zarejestrowanie jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie    przez firmę Pakt Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia.

4. Założenie konta oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

5. Podanie w formularzu rejestrowym adresu e-mail, jest jednoznaczne z wyrażeniem
zgody na otrzymywanie korespondencji handlowej droga elektroniczną.

6. Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji w poniedziałek –piątek
w godzinach od 8.00-16.00 pod numerem telefonu 74 842 35 36 wew. 35 lub 34
mailowo: sklep@paktbhp.pl 

7. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. 
Zamówienia złożone w piątek po godz. 11.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w
następnym dniu roboczym. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta.
 
8. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną. 
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, Pakt Sp. z o.o. skontaktuje się z zamawiającym w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.

9. Zamawiający może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - jedynie telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer 074 842 35 36 wew.35 lub 34 
Towar zamówiony, który został wysłany na adres zamawiającego nie może być anulowany.
 
10. Zamówione produkty dostarczane są do zamawiającego przez firmę przewozową DHL
Do zamówień złożonych do godziny 11.00 które zostały potwierdzone i dla których nie ma żadnych przeszkód  celem realizacji zamówienia towary zostaną wysłane:

a) tego samego dnia gdy jest to wysyłka za pobraniem,
b) niezwłocznie po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe w
wysokości 100% zamówienia.
 
11. Zamówienie złożone po godzinie 11.00 będą traktowane jak zamówienia które wpłynęły dnia następnego.
 
12. Czas realizacji zamówienia jest to czas jaki upływa od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, czas transportu firmy DHL waha się od jednego do dwóch dni  roboczych ( dla towarów znajdujących się w danym momencie na stanie magazynowym).
 
13. Możliwy jest własny odbiór towaru z magazynu Pakt Sp.   z o.o. , mieszczącego się w Wałbrzychu w godzinach od 8.00 do 15.30 w dniach roboczych, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym po numerem: 74 842 36 36 wew.35 lub 34, lub mailowo: sklep@paktbhp.pl
 
14. Firma Pakt Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny ofertowej dla konkretnego  klienta przy ilościach hurtowych danego artykułu.
 
II. Płatność

1. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu - faktura VAT lub paragon fiskalny.

2. Płatności można dokonać za pobraniem (płatność jest dokonywana u kuriera firmy kurierskiej DHL)  lub dokonać przedpłaty na konto:
Bank PEKAO S.A. 36 1240 1952 1111 0010 0858 6068

3. Zamawiający może otrzymać fakturę PRO-FORMA, na podstawie której może dokonać przedpłaty.

4. Koszty transportu pokrywane są:
a) Przez klienta przy jednorazowym zamówieniu do 1500 zł brutto
b) Przez firmę Pakt przy jednorazowym zamówieniu powyżej 1500 zł brutto
 
5. Zazwyczaj koszt transportu dla paczki do 31,5 kg to 19 zł  brutto przy wybraniu formy zapłaty jako przedpłata, 25 zł brutto dla paczki do 31,5 kg przy płatności za pobraniem.
 
III. Zwroty

1. Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
 
2. Zamawiający wysyła na swój koszt towar do firmy Pakt Sp. z o.o. wraz z fakturą VAT lub paragonem na który został wydany towar, po weryfikacji odesłanego towaru następuje zwrot należności za towar na podane przez Zamawiającego  konto bankowe w terminie do 7 dni roboczych.

IV.Reklamacje
 
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane  tylko w momencie odbioru towaru w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie protokołu szkody.
 
2. Za braki towarów, które zostaną stwierdzone bez obecności przedstawiciela firmy kurierskiej 
firma Pakt Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności.
   
3. Jeżeli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne konieczny jest kontakt 
tel. 74 8423536 wew.35 lub 34. Jednocześnie należy przesłać na piśmie zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia,dokładny opis stwierdzonej  wady oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
 
4. Podstawa przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (fakura VAT , paragon) zawsze dodawany do przesyłki.
 
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania -
dostarczenia uszkodzonego towaru do siedziby firmy Pakt Sp. z o.o.
 
6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

V. Polityka prywatności

1. Pakt Sp. z o.o. w sposób szczególny dba o poufność i ochronę danych osobowych. 
Pozyskiwanie i przechowywanie wszelkich danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych
(Dz.U. Nr 133,poz 883).
  
2. Dane Klienta wykorzystywane są  do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych do poprawnej obsługi zleconego zamówienia.
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. 
 
3. Każdy zarejestrowany Klient ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany.
 
4. Klient ma prawo żądać usunięcia swoich danych osobowych ze
zbioru danych Pakt Sp. z o.o. , żądanie takie powinno być zgłoszone na piśmie.
 

VI. Postanowienia końcowe
 
1. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym sposób i zasady składania zamówień.
 
2. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z jego treścią Regulaminu i związany z jego postanowieniami.
 
3. Katalog produktów na stronie www.paktbhp.pl stanowi informacje  handlową i nie może być uznawany za  ofertę w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego
 
4. Ceny towarów prezentowanych w sklepie internetowym Pakt Sp. z o.o.
podane są w walucie polskiej PLN. Dla prezentowanych produktów
podano  odpowiednią cenę brutto oraz netto. Przeglądając zamówienie
(koszyk) podano cenę brutto, cenę brutto do zapłaty. 
Cena nie zawiera kosztów dostawy.
    

5. Pakt Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
 
6. Zdjęcia produktów zamieszczonych w serwisie mogą nieznacznie odbiegać swoim wyglądem od oryginału.
 
7. Wszelkie uwagi dotyczące pracy serwisu prosimy kierować na adres Pakt Sp. z o.o. oraz na adres e-mailowy sklep@paktbhp.pl
 
8. Pakt Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
 
9. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.

10. Wszelkie loga oraz znaki firmowe umieszczone w tym serwisie lub katalogach są własnością ich właścicieli i zostały tam umieszczone w celach informacyjnych.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Firma godna zaufania

Sklep internetowy Shoper.pl